Page 30 - PREDAVANJA O RAKU
P. 30

Kakšna razlika je med levkemijo in limfnim rakom?
Levkemija je krvni rak, limfni rak pa je rak limfnih žlez. Levkemija in vsi krvni raki so nekaj čisto drugega. Zdravljenje z belo omelo zahteva veliko previdnosti. Rak je definiran kot bohotno širjenje epitelov, ki so npr. v notranjosti črevesa ali pa v izhodnem kanalu prsne žleze. Vsak rak se vedno začenja na sluznici. Krvni rak pa izhaja od drugod.
Kaj je z zakisanjem telesa in ali je to predpogoj za rak?
Da. Tumor raste v kislem okolju. Ima opraviti s proizvodnjo mlečne kisline, ki jo proizvaja sam. Pomembnost ravnovesja med lugi in kislinami pa lahko razumemo, šele če na stvar gledamo s tega vidika. Vsak ojačan vdih je nekaj kislega. Vsak stres, napor, strah je nekaj kislega. Neka pacientka z rakom je imela močno bazično dieto. Njen zdravnik je zelo pazil na razmerje med kislinami in lugi. Jedla je samo krompir in banane. Kljub temu je bila zakisana. Ugotovili smo, da je bila pacientka izjemno zaskrbljena, in stalni stres jo je zakisal. Gesta vdiha - skrbi - torej telo zakisa. Naučili smo jo obvladovati strah in ravnovesje se je vzpostavilo. Največje nadomestilo pri zakisanju je tvorba lastnih radikalov. Nastanek kisline je enak nastanku prostih radikalov. Nastane iz oksidativne presnove. Obstaja pa močno nadomestilo zakisanja - izdih. Pomislite: do gibanja mišice pride zaradi izgorevanja ogljikovih hidratov v povezavi s kisikom. Če govorimo, hodimo, dvigamo in spuščamo prsni koš, kar naprej prihaja do izgorevanja ogljikovih hidratov; pri tem nastane ogljikov dioksid, ki gre v kri. Voda ga raztopi, postane tekoč in nastane ogljikova kislina, ki je transportirana v pljuča, kjer ogljikov dioksid izdihnemo. Izdih nam pomaga, nas zdravi, nas regenerira od vdiha, ki pomeni degeneracijo. Izdih v širšem smislu pomeni sprostitev, dobro spanje in umetnost. Kajti v umetnosti, če se gibate ali rišete in tega ne delate pod pritiskom, ste v gesti izdiha. Mnogo bolj pozorno morate opazovati, kaj počnete. Z zaznavanjem se mnogo bolj povežete z barvo, potopite se vanjo. Z zaznavanjem mnogo bolj intenzivno dosežete ravnovesje. Če ste mojster evritmije, zelo intenzivno zaznavate


































































































   27   28   29   30   31