Page 26 - PREDAVANJA O RAKU
P. 26

lovilke prostih radikalov. Če gre naša pretvorba v smer degeneracije, nastane veliko strupenih substanc. To so t.i. prosti radikali. Kri jih v normalnih okoliščinah prestreže in eliminira. Ljudje pa tvorimo več prostih radikalov, kot jih lahko kompenziramo. Vsako ojačanje izdiha, regeneracije, v nasprotju z vdihom, degeneracijo, je lovilec prostih radikalov.
Kako je z mašcobami? So krive za nastanek raka?
Normalno je maščoba nosilec energije in razmeroma neopredeljena snov. Mnogi ljudje se prehranjujejo tako, da uživajo samo nasičene maščobne kisline, ki pa so predvsem živalskega izvora in so nosilci vseh mogočih substanc, ki maščobe topijo, hormonov, težkih kovin in mnogih strupenih substanc, ki v verigi prehranjevanja pridejo v telo. Takšne substance pogosto zastanejo v maščobnih tkivih in so pravo breme, če jih zaužijemo preveč. Nenasičene maščobne kisline, kakršne najdemo v hladno stisnjenih oljih, pa imajo dober učinek. Najboljše je olivno olje. V njem ni nenasičenih maščobnih kislin, je pa zelo veliko toplotne kvalitete, ki spodbuja toploto sredine.
Kakšno mnenje imate o jedrcih, oreških itd.?
Oreški so odlična hrana, čeprav je veliko ljudi alergičnih na orehe, lešnike. Mandlji so izjemno dobri tudi pri raku. Problem je le, da je v njih pogosto veliko pesticidov proti črvom. Oreški in jedrca so torej zelo kvalitetna hrana, problem so le kemični dodatki.
Kako je z vegetarijansko prehrano brez jajc?
Treba je znati zelo dobro kuhati. Veliko vegetarijancev pri današnji kvaliteti hrane zaide v situacijo osiromašene preskrbe organizma. Mnogi so presušeni in otrdeli, kar je posledica slabe kvalitete hrane. Zelo pomemben je motiv, zakaj je kdo postal vegetarijanec. Če zato, ker je trenutno moderno ali pa “baje zdravo”, potem je najmanj tako škodljivo, kot če jemo klobase. Pri vegetarijanstvu je pomembno, da imamo na razpolago določene sile, ki jih sicer potrebujemo za prebavljanje mesa in jih moramo uporabiti. To so notranje duševne sile. Vedno je problem,


































































































   24   25   26   27   28