Page 19 - RITMI-MARIO MAYRHOFER
P. 19

sebe in zaupanje v to, kar se dogaja, sposobnost razumeti smisel tega kar se dogaja. Temu, da so bile v taborišču so pripisale nek pomen in so to znale v življenju vrednotiti. Antonovski formulira to kot sposobnost pripisati stvarem pravi pomen. Razumeti udarec usode, spor s sosedom, bolezen, karkoli že in na nek način smiselno umestiti v svoje življenje.
Na vprašanje: Antonovski se je odločil za menopavzo, ker je ta za žensko povezana s krizo. Takrat se ritmi menjajo in vsaka menjava ritmov prinaša probleme. Ritem menstruacije postane nereden, se izgubi, vsa presnova postane neredna. Klimakterični sindrom ni nič drugega kot prilagajanje organizma novim pogojem. Valovanje vročine, bolezni v okončinah, depresivnost, motnje pri spanju, hitro bitje srca, spremembe v pritisku, vse to so ritmična dogajanja. Pri ženskah v menopavzi se mora zgraditi nov ritem. Že stotine, tisoč let se to dogaja in so ženske to obvladovale brez tablet.
Na vprašanje: Je bolje, če hodijo učenci v šolo dopoldne ali popoldne? Dopoldne se lahko bolje izoblikujejo intelektualne sposobnosti, popoldne pa kreativne sposobnosti. Menjava pa je zelo slaba. Če popoldne rišete ali pojete je to bolje. Zakaj pa so koncerti ali gledališče vedno zvečer? Takrat je to bolje. Matematika pa se dela dopoldne.


































































































   15   16   17   18   19