Page 1 - JE JESTI KAR TAKO NEKAJ
P. 1

JE JESTI KAR TAKO NEKAJ
Faktorji zdravja: Pomembno je, kdaj jemo, pomembno je, koliko jemo, pomembno je, kdaj koliko jemo in izjemno pomembno je, kaj jemo
Nereden življenjski ritem in hitra hrana predstavljata tveganje za zdravje
Moderen način življenja nam miru za uživanje hrane skorajda ne pušča več. Kdor po delu nima več moči in volje da bi kuhal, rad porine v pečico kupljeno pizzo in jo zaužije mimogrede ob računalniku ali televizorju. Kot anketa, ki jo je opravila FORSA januarja letos kaže, se tretjina zaposlenih pritožuje, da zdravo prehranjevanje na delovnem mestu ni mogoče. Tudi časa in miru ob hrani ni. Izbira hrane, ki je na voljo, je premajhna. Vsak deseti se v službi med obroki prehranjuje s čokolado. Pri tem le 26 % vprašanih meni, da je prehranjevanje sploh pomembno. 60% tistih, ki potem toplo in obilno jedo zvečer, o svojem načinu prehranjevanja ne razmišlja. Ljudje, ki so že telesno ali psihično bolni, jedo potem pogosto enostavno iz dolgočasja. Veliko ljudi se počuti izgorelih in menijo, da se na delovnem mestu ne morejo dobro prehranjevati. Šest od desetih bolnikov z glavoboli pove, da pri delu na uživanje tekočin pozabijo. Tisti, ki je bolan, se tako znajde v začaranem krogu in se za zdravo prehrano še manj trudi.
Neredno prehranjevanje ni brez posledic
Če ostaja premalo časa za hrano čez dan, so pogosto večerje tople. To pa ni dobro. Obilen obrok zjutraj tudi nasiti bolj kot zvečer. Obilna hrana zvečer povzroča močnejše povišanje sladkorja in inzulina v krvi. To povzroča, da se maščobe čez noč ne morejo razgraditi.
Doslej je veljalo, da ni važno, kdaj in kako pogosto jemo, da je važna le dnevna bilanca zaužitih kalorij. Imamo pa vedno več debelih ljudi. V Nemčiji število je bilo leta 2012 53% vseh moških in 41% vseh žensk predebelih. Kaj je narobe? Španska študija s


































































































   1   2   3