Page 2 - DR. ZWIAUER-HRANA JE ZDRAVILO
P. 2

Torej: zgornji, srednji in spodnji človek. Vsi trije sistemi ubranijo zunanji svet. Npr.: Oglejmo si čutila! To, kar od sveta zunaj zaznamo s čutili, sprejmemo preko čutil v sebe, obenem v čutilih nekako zadržimo. Svetloba pade na mrežnico in tam jo zadržimo. Zvoki pridejo do bobniča in tam jih zadržimo. Okus zadržimo na papilah v ustih, ki zaznavajo okus. Vonje nekako zadržimo v sluznicah v nosu. Tudi vse tipne zaznave ostanejo zunaj in tudi naša koža kot mejni organ je tista, ki ubrani zunanji svet. Čudovita stvar pri tem je, da snovnost vedno ostane zunaj, toda delovanja snovnosti se shranijo v človekovi notranjosti. Taka je situacija v zgornjem človeku – torej področju živčevja in čutil.
V srednjem delu, ritmičnem sistemu človeka, izgleda stvar drugače. Tam lahko zrak npr. prodre v nas. Toda v pljučih se ta zrak preobrazi, ne ostane tak, kot je prišel v nas. Organizem opravi neke vrste izmenjavo. Namreč: Organizem sprejme vase kisik, ki vse oživlja, oddaja pa porabljen kisik t.j. ogljikovo kislino v plinskem stanju. Torej zraka ne moremo sprejeti takega kot je zunaj, mi ga preobrazimo. Zrak, ki ga vdihnemo, ni enak zraku, ki ga izdihnemo. Človeški organizem torej zrak spremeni.
V spodnjem delu , področju presnove in okončin je ta konfrontacija z zunanjim svetom najbolj dramatična. To, kar v organizem sprejmemo s presnovo, moramo popolnoma razgraditi. Materialistične raziskave so vodile do tega, da so pač znanstveniki prišli do mnenja, da snovnost, ki jo sprejmemo v sebe, razgradimo do majhnih molekul, da jo mora telo razkrojiti samo do tako majhnih molekul, kot jih preko sten črevesja človek lahko sprejme v svojo kri. Znanost si torej vse skupaj predstavlja kot neke vrste sito – snovi morajo biti tako majhne, da gredo lahko skozi steno črevesja. Toda to je samo materialistična, mnogo pregroba predstava. Rudolf Steiner je s svojo duhovno raziskavo ugotovil, da gre pri prebavi dejansko za popoln razkroj snovi. To se pravi, da snovi tako rekoč razpadejo da obnova lastnih substanc telesa prihaja tako rekoč iz nič. Kakorkoli že, vsekakor se ne more negirati, da se najprej telo substance silno ubrani.


































































































   1   2   3   4   5